top of page

Even voorstellen: Emre Zorlu


Als tiener vergezelde ik regelmatig mijn vader naar de fysiotherapeut. Hij werd behandeld voor klachten naar aanleiding van een nekhernia. Daar is het eerste zaadje gepland om fysiotherapeut te worden. Zo zag ik dat met behulp van de fysiotherapeut mijn vader steeds minder beperkingen ervaarde en na verloop van tijd weer dagelijkse bezigheden kon oppakken. Wat een wereld van verschil ten opzichte van de eerste maanden na zijn hernia.


Later zouden nog veel meer bezoeken aan de fysiotherapeut volgen, niet voor mijn vader, maar voor mezelf vanwege diverse sportblessures. Telkens als ik dacht dat ik nooit van de pijn zou afkomen en mijn normale leven kon oppakken, bleek dat het toch kon met de juiste begeleiding en ondersteuning. Het eerdere zaadje dat gepland was groeide mettertijd uit tot een droom om een eigen praktijk te hebben en anderen te helpen om van hun klachten af te komen en zo veel als mogelijk hun normale leven op te pakken. Die droom is het afgelopen jaar uitgekomen met de oprichting van Lenta Fysiotherapie! Naast de dagelijkse leiding over de praktijk houd ik van zaalvoetballen, koken en reizen.


303 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page